sobota, 23 września 2017

Kartka świąteczna / A Christmas card

Cześć,

zaczął się wrzesień, więc pora zacząć tworzyć kartki świąteczne. Wybrałem więc najnowszą kolekcję z UHK Gallery i na jej bazie zrobiłem kartkę ozdobioną Essową tekturką.


Hi,

September is started, then it's time to making a Christmas card. I chosen the newest UHK Gallery papers collection and I've made card with Essy-floresy chipboard.





Przygotowałem video z etapów powstawania tej kartki. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. :)

I prepared a video with creating process. I hope you like it. :)


Produkty: / Supplies:



Pozdrawiam,

Regards,

Dawid




7 komentarzy:

  1. cudna karteczka :) i dziękuję za kursik powstania tej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta tekturka a po lifcie wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka.
    A kursów nigdy za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik i piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna przestrzenna kartka. Tekturka wygląda rewelacyjnie. Kurs bardzo pomocny, chyba skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie będę ukrywać, że kartki świąteczne wprawiają mnie w irytację, bo mam niedosyt lata...jednak praca świetna i nawet upcykling na filmie jest ;) dziękuję za filmik-świetny instruktaż

    OdpowiedzUsuń