niedziela, 17 września 2017

Gościnna Projektantka - Marta

Cześć!

Mam na imię Marta, jednak najbliżsi nazywają mnie Zosieńka.
Pod takim też nickiem prowadzę od kilku lat bloga zosieńkowe (p)różności.

Z zawodu jestem architektką krajobrazu i florystką.



Na co dzień natomiast managerką w korporacji, żoną i właścicielką trzech kotów.


Lubię gotować, podróżować, dźwigać ciężary na siłowni i oczywiście scrapować.


Przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam kilka lat temu na letnim zlocie Kwiatu Dolnośląskiego. Postanowiłam, że na warsztatach zrobię exploding box (sic!) na ślub kuzyna.
I tak oto w scrapowanie wsiąkłam totalnie… 


Próbuję różnych technik i stylów, dopasowuję raczej styl do zdjęcia niż na odwrót. Moje prace mogą być clean and simple, vintage, artsy, mix mediowe itd.


Na początku tego roku sama postanowiłam postawić sobie wyzwanie ‘52 LO w 52 tygodnie’ i już od kilkudziesięciu tygodni robię kolejne layouty. 




Trafiają one do albumu razem z miesięcznymi rozkładówkami Project Life. 


Moim głównym zajęciem jest więc przyglądanie się codzienności – fajnie jest zatrzymać się czasem, poszukać czegoś pięknego i dokumentować dobre chwile.


Pozdrawiam

Marta

4 komentarze:

  1. wow cudne te layouty, podziwiam wytrwalosc w przygotowywaniu co tydzień nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za ambitne wyzwanie. Bardzo fajne LO-sy

    OdpowiedzUsuń
  3. no powiem wow, niesamowicie twórcze , niebanalne prace

    OdpowiedzUsuń